Klacht: te laat

op 15 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 X op een rij krijg ik een pakket te laat aangeleverd, ze houden zich ook niet aan wat ze schrijven op der kaartjes, niet 1 dag te laat maar meerdere, krijg ik dan mijn geld terug?
post.nl is voor mij historie, ik verzend van af nu via kiala, goedkoper en op tijd!

Gewenste Oplossing:

Nu, via kiala!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 juli 2017 om 18:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bakker,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u niet tevreden bent over de service die we aanbieden. Dat is natuurlijk helemaal niet fijn en daarom wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden.

Wat spijtig om te vernemen dat u geen klant meer van ons wilt zijn en voortaan een ander bezorg bedrijf gebruikt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 15 juli 2017 om 20:40 geantwoord

ze lossen niets op ze reageren alleen maar met leugens!

Reactie van de melder van de klacht ed77

3 maanden geleden - post.nl is een gork

Alle klachten die gemeld zijn door ed77