Klacht: te laat

op 04 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn pakket zou om uiterlijk 3 uur aankomen maar dat is niet gebeurt de man die dit moest bezorgen zat rustig bij een tankstation te eten ik weet dit omdat ik tegenover een tankstation woon en de man naar een halfuur gepauzeerd te hebben het pakket kwam brengen.

Gewenste Oplossing:

wordt toch niks aangedaan maar de oplossing is gewoon niet meer een pakket laten bezorgen door dhl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Wij zullen een officiële klacht voor u indienen. Onze collega’s op het depot zullen de betrokken bezorger hier op aanspreken en intern passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door job.duenk