Klacht: Te laat

op 05 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is al de vierde keer dat zeggen dat ze tussen 13.00 en 15.00 komen en om 16.30 zijn er nog niet ronduit belachelijk dat ze dan een andere tijd aangeven

Als ze binnen de afgesproken tijd leveren

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 september 2016 om 16:45 geantwoord

Geachte heer Gerris,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat de bezorging van uw zending buiten het aangegeven tijdvak plaats vond.

Helaas moet ik u er op wijzen dat de aflevertijdvakken op postnl.nl/ontvangen indicatief zijn. Door onder meer drukte en verstoringen op de afleverroute kan hier vanaf worden geweken. Mocht u hierdoor de bezorger missen, dan ontvangt u een kennisgeving. Hiermee kunt u zelf, behalve bij zendingen uit het buitenland, een alternatief aflevertijdvak of –locatie kiezen, dit kan ook een postkantoor zijn.

Heeft op 07 september 2016 om 16:12 geantwoord

Nee het is geen oplossing alleen maar excuses als ze aangeven dat ze tussen 13.00 - 15.00 komen en ze komen pas om 18.39 dan klopt de tijdsindicatie niet en moeten die ruimer maken anders beter plannen 3 1/2 uur te laat is niet een beetje te laat en dit was al 5de keer. Als je een pakketje besteld en je hebt zelf de keuze van bezorger zou ik nooit voor postnl kiezen het is een onbetrouwbare onvriendelijke organisatie

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht post. Nl