Klacht: Te laat

op 28 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg een mail dat mijn pakketje tussen 11 en 15.00 uur bezorgd zou worden. Het is nu inmiddels 15.49 uur en ze zijn er nig steeds niet. Zit je dan braaf op te wachten. Heel vervelend!

Gewenste Oplossing:

Dat het pakketje binnen de aangegeven tijd bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ilse,

De chauffeur is op dit moment nog bezig met zijn route, de verwachting op dit moment is dan ook dat de chauffeur nog bij u langs zal komen. Helaas wel met flinke vertraging, excuses daarvoor. Ik wil u adviseren de track en trace in de gaten te houden, mocht er toch een verandering zijn, zal dat hier zichtbaar op zijn.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 28 juli 2016 om 16:43 geantwoord

Ik moest om 16.00 uur weg. Dus ben t pakketje daardoor weer misgelopen. Erg storend! En bij trach en trace staat alleen dat de pakketbezorger onderweg is en daar staan geen tijden bij.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse83