Klacht: Te laat

op 15 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 juni 2016 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Veen,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat de krant te laat wordt bezorgd.

Wij hebben deze klachten aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de krant correct te laten bezorgen. Wij gaan er daarom vanuit dat de bezorging nu naar behoren zal verlopen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Peteintveen