Klacht: Te korte overstaptijd + te lange wachttijd

op 22 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Door de nieuwe reistijden van de Arriva trein Maastricht – Heerlen en de bus van Heerlen – Wilhelminastraat (lijn 20) heb ik nog maar een overstap van 3 minuten.
De trein komt om 19:12 aan en de bus vertrekt om 19:15.
Aangezien de trein vaker te laat aankomt in Heerlen, haal ik mijn bus dus niet.
Na 7 uur gaat de bus nog maar om het half uur waardoor ik dus een half uur in de kou moet zitten.
Ook de overstap op station Maastricht naar de bus (lijn 1) is erg kort.
Doe hier aub iets mee.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik of genoeg tijd heb om over te stappen of er tot 8 uur nog elk kwartier een bus rijdt waardoor de wachttijd korter is

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 december 2017 om 18:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste jamellevm

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn.
Uiteraard zal de nieuwe dienstregeling na de start ook geëvalueerd worden met de provincie Limburg en reizigersorganisaties, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft.

Ook deze melding zal hierin worden betrokken. Voor nu dien je echter rekening te houden met de thans gepubliceerde dienstregeling.
Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^Jimmy
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door jamellevm