Klacht: te hoge rekening

op 23 oktober 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

ik heb een abonnement van 110 euro met 1000 belminuten en 1000 smsjes, ik kom maandelijks over mijn limiet, wat ik onwaarschijnlijk vindt en moet telkens rond de 200 euro betalen. ik heb de afelopen maand er op gelet dat ik niet over mijn limiet kom, nu heb ik weer een rekening van 260 euro die ik moet betalen, en dat klopt niet. ik schijn 1444 smsjes te hebben verzonden, waar ik maximaal maar 100 smsjes heb gebruikt dat klopt dus helemaal niet en dat heb ik ook met mijn belminuten. En het volgende heb ik ook een klacht over dat is namelijk, bij het aanschaffen van deze abonnement heb ik nagevraagd of het mogelijk was om mijn belbundel tussentijds te wijzigen? En mij werdt aangegen dat dat inderdaad mogelijk was dat ik deze kan veranderen. Na deze maandelijkse hoge rekeningen heb ik voor mijzelf besloten mijn bundel te verlagen voor een aantal maanden omdat ik niet kan voldoen aan de kosten, toen ik dit wilde doen heb ik gebeld met kpn en dit gevraagt en heb te horen gekregen dat het met mijn abonnement niet mogelijk was de belbundel te verlagen???

Er moet achterhaalt worden waar die onbekende smsjes en extra kosten vandaan komen want ik gebruik absoluut niet meer als mijn limiet dit kan niet. En de mogelijkheid mijn bundel te verlagen, want dat is mij verteld toen ik deze bundel heb aangeschaft, ik moet mijn bundel verlagen anders kan ik deze niet meer betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door amandina