Klacht: te hard rijden op oprij laan

op 07 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij wonen in het buitengebied en hebben een lange oprijlaan die niet helemaal overzichtelijk is omdat er ook vaak mais staat. Nu hebben wij kleine kinderen hier en dieren. Ik heb de bezorgers al meerdere malen er op attent gemaakt dat dit geen weg is waar je met 60 hoort te rijden en waar je de zelfde vaart weer weg rijdt. Maar helaas niets helpt de bezorgers blijven hier veel te hard rijden. Levensgevaarlijk, als mijn dochter met haar fietsje uit de schuur komt dan kan de bezorger niet meer op tijd stoppen laat staan de dieren ontwijken.
Ik kan op de een of andere manier nergens terecht met deze klacht bij postnl. Heb het wel op een formulier gezet maar daar staat al bij dat er geen antwoordt opgegeven wordt.

Hier moet echt iets aangedaan worden voordat er ongelukken gaan gebeuren hier, wij schrikken iedere keer wanneer er weer een bezorger aankomt. Zo hard gaat het.

Wanneer de bezorgers met gematigde snelheid aankomen rijden en het terrein verlaten. En graag zouden wij van PostNL willen horen dat er wat aan gedaan gaat worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Pouwels, Bedankt voor uw bericht op deze pagina. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de bezorgers niet het gewenste rijgedrag vertonen. Graag reageer ik op uw bericht. Heeft u toevallig de 3S-code van een pakket dat door één van deze bezorgers bij u geleverd is? Zo niet, heeft u dan een kenteken van de betreffende bus kunnen noteren? Aan de hand van die gegevens kan ik een klacht voor u indienen, zodat het rijgedrag met de betreffende bezorger besproken kan worden en er passende maatregelen getroffen kunnen worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Pouwels, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Annet Pouwels

4 maanden geleden - Hallo. Helaas heb ik nog geen nummer bord kunnen traceren omdat het gewoon te snel gaat. Vanmorgen is er weer een pakketje bezorgd op de Olburgseweg 27. 7225 NA Olburgen. Dit zijn onze achterburen. Weer reed de chauffeur erg hard. U heeft nu in iedergeval een datum en adres. Dat zou toch te traceren moeten zijn. Ik blijf het in de gaten houden mbt. Nummerbord Met Vriendelijke groet

Heeft op 27 december 2017 om 09:20 geantwoord

Geachte mevrouw Pouwels,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me dat dit wederom is voorgevallen. Ik kan echter alleen een melding maken wanneer ik de barcode van een afgeleverd pakket heb of het kenteken van de chauffeur.

Wellicht dat uw achterburen dit nog bij ons kunnen melden of hopelijk kunt u de volgende keer wel het nummerbord noteren.

Alle klachten die gemeld zijn door Annet Pouwels