Klacht: Te duur abbonnement en credits vooraf incasseren

op 30 december 2017 over Werkspot in de categorie Algemeen

Ik ben al jaren vaste klant (vakman) bij werkspot,maar ik zie jaar in jaar uit de abonnementsprijzen duurder worden,terwijl de service minder wordt.
Tevens betaal ik Nu en een verplicht jaarabbonnement bij werkspot (is voor mijn profiel dat ik nota bene zelf maak en plaats) en nu ook Credits/leadprijzen voor elke tuinopdracht op werkspot .

Hoe groter de opdracht ,hoe duurder de leadprijs/credits.

Abbonnementsprijzen van werkspot (voor mij als vakman,zzper,hovenier) Drastisch per direct (dit jaar) Omlaag!

Wees Transparant!, Geen verborgen bijkomende kosten (ieder jaar)
Verander niet continue ieder jaar de kostprijzen/regels/voorwaarden,voor de Vakman is het inmiddels Niet meer duidelijk,maar onduidelijk,onbegrijpelijk en in mijns inziens Niet fair/eerlijk!

En schrap credits/leadprijzen voor de tuinopdrachten,dus alleen een vaste werkspotabbonnement om bij werkspot ingeschreven te staan.
Of eventueel :Helemaal geen abbonnement ,maar alleen de vakman laten betalen per binnengehaalde tuinopdracht.

Bovendien is het huidige credit/leadprijzensysteem voor de vakman veel te ingewikkeld,Niet transparant,eerlijk.

De vakman (ik ) betaald vooraf direct credits ,dwz, wanneer een opdrachtgever ,hetzij bewust en hetzij per ongeluk zijn /haar contactgegevens stuurt ik direct credits kwijt ben, ondankt dat er nog maar enig contact geweest is ,laat staan een tuinafspraak of daadwerkelijke opdrachtafspraak die voor 100% vast staat is.

Ook is het huidige systeem om credits terug te vragen veel te ingewikkeld,uit de tijd en een tijdrovende toestand.
Ik moet dan aantonen dat de opdrachtgever onterecht zijn,haar contactgegevens heeft gedeeld,of een verkeerd tel nummer heeft doorgegeven,niet bereikbaar is of nooit interresse heeft getoond,waardoor werkspot dit dan weer beoordeeld en dan pas achteraf de credits aan mij terugstort.

Het tijdrovend systeem ,ingewikkeld ,stressvol!!! Voor de vakman.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Werkspot over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door basjejoep1978