Klacht: Taxi Arns belbus

op 02 december 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Betreft kenteken- 01-TNV-09
Vanochtend 30-11-2016 opgehaald met de belbus om 8:51 bij halte Meterik de Kerk.

Ik en mijn baby van ongeveer 6 maanden in de kinderwagen met maxicosi zijn niet netjes behandeld. Hij reed al aan voor ik de maxicosi vast heb gezet in de stoel ook gaf hij aan dat dat niet nodig was en dit op eigen ridico is. Ook heeft hij de kinderwagen niet vast gezet. Hij heeft de kinderwagen met maxicosi rn kind niet achter in de bus geladen maar voorin dit kan toch niet. Mensen als hem zijn kindonvrirndelijk dat moet eens met zijn kleinkinderen gedaan worden!

Ik heb de eerste keer gezegt of hij even wilde stoppen omdat dr maxicosi niet vast zat. Toen zei hij dat dat niet nodig was en reed gewoon door. Heb hem ook gezegd geen discussie aan te willen gaan. Hij liet ons er ook voorin weer uit met kinderwagen en maxicosi. Nou ik ben nog nooit op deze manier benaderd of behandeld terwijl wij (ik en kind met kinderwagen)vaak genoeg met de belbus gaan.

Kindvriendelijke chauffeurs en meer begrip.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hebikniet01