Klacht: tassencontrole

op 26 maart 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Goedemorgen

Ik was 15-03-16 in de winkel. Rond 11:45 stond ik bij de kassa. Ik werd door een medewerker uit de rij geroepen om bij haar aan te sluiten. Eenmaal bij haar aangekomen zegt ze mag ik in je kinderwagen en tas kijken. Ik heb het toegestaan. Daarna vraagt ze mij een bon van de spullen die aan mijn kinderwagen was. Heb ik gegeven. Ze maakte een opmerking van humm. Wat bij mij raar in de oren klok. Ik vroeg aan haar geloof je het nog steeds niet dat ik helemaal niets van jullie heb gepakt ondanks ik een kassabon toon. Er kwamen nog meer vreemde geluiden. Ik werd boos. Heb de leidinggevende laten roepen. Verhaal uitgelegd. Hij begon van is het beleid en zal de camerabeelden checken, of het klopt dat ik uit de rij werd geroepen. ik heb tot nu toe niets meer gehoord. Ik voel me als een crimineel behandeld waar mijn kind bij was. Ik kreeg schande omdat men denkt dat ik iets heb gestolen. Ik wil niet zo behandeld worden als ik in de Dirk kom. Ik kom al jaren in de bas van der heiden , nu Dirk genaamd. Nog nooit is er zo met mij omgegaan. Ik vind dit een hele kwalijke zaak. Ik werk keihard voor mijn geld om zo behandeld te worden in een drukke winkel. Ik hoop graag iets terug te horen.

Altijd tevreden geweest op die dag na

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

8 maanden geleden - Ik kan me voorstellen dat onze tassencontrole als onprettig kan worden ervaren. Graag vertel ik u hier iets meer over. Ons uitgangspunt is dat de tassencontrole op een dusdanige manier moet worden uitgevoerd, dat u nooit het gevoel krijgt verdacht te worden van diefstal. Daarom instrueren wij onze caissières om de tassencontrole zorgvuldig, klantvriendelijk maar ook consequent toe te passen en vragen wij aan al onze klanten in de boodschappentas te kijken. Dit mag u beschouwen als een verzoek en niet als een voorwaarde; u bent dus vrij om te weigeren. Uiteraard is het fijn als u wilt meewerken door bijvoorbeeld de lege tassen op de kassa band te plaatsen. Deze aanpak geldt niet voor (hand)tassen met persoonlijke eigendommen. Zo te lezen is deze procedure niet geheel goed en klantvriendelijk verlopen. Excuses hiervoor. Kunt u aangeven bij welke winkel dit was, zodat ik dit met de supermarktmanager kan bespreken?

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 11:59 geantwoord