Klacht: tariefsverhoging en opzegging contract

op 19 september 2016 over Belvoordeel Nederland in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Blijkbaar heeft men van Bel Voordeel mij op of net voor 7-11-2015 een mail gezonden waarin iets staat over een wijziging van een reeds lopend contract, Aangezien ik niet heb gereclameerd werd het contract met 2 jaar verlengd. Begin 2016 werd ik geconfronteerd met een tariefsverhoging van 3 %. Ik heb toen gesteld dat ik hiermede niet akkoord ging en wenste mijn contract bij BelVoordeel te beeindigen. Men is toen met allerlei smoesjes gekomen. In maart 2016 werd de verhoging van 3 % ongedaan gemaakt en moest ik tot 7-11-2017 mijn contract bestendigen.

Ik wil evenwel zo spoedig mogelijk van deze zwendelcontracten af.

Gewenste Oplossing:

beëindigen contract per direct ingaande

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belvoordeel Nederland over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Belvoordeel Nederland in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door J.N. Rijpkema