Klacht: tarief verhoging van 19,50 naar 30,50

op 14 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vandaag kreeg ik een brief van de Telegraaf ze hadden belangrijk nieuws voor mij, de prijs van mijn abonnement die liep tot 14-12-2016 zou i.p.v.nu €19,50 p.m. per 01-07-2016 €30,50 p.m. worden tevens zou ik leuke extra`s krijgen??? ik heb niet op die extra gevraagd niet om toegang tot de digitale Telegraaf, ook wil ik andere geen plezier doen (dat was het voorstel van Leonie Danklof (Marketing Telegraaf), ik maak voor 120,00€ p.j. extra zelf uit wie ik een plezier doen! wat ik wil is gewoon de Telegraaf tot de afloop datum voor 19,50€ p.m.zonder alle poepelegein.
Ik vraag mij ook af of je het contract zo eenzijdig kan wijzigen en er een tientje per maand op kan gooien, volgens mij kan de Telegraaf hier misschien een artikel aan wijden door de juridische adviseur.

Ik ben tevreden als mijn contract zoals afspraak in oude staat blijft tot 14-12-2016

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 juni 2016 om 08:47 geantwoord

Geachte mevrouw van Bentum,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft onterecht een brief over een prijsverhoging te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

U maakt gebruik van een actie tarief voor de periode van twee jaar. Dit contract wordt door ons niet verbroken. U betaalt 19,50 euro per maand tot 13 december 2017. Hierna gaat u pas over op het reguliere tarief.

U kunt de brief over de prijsverhoging als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor deze onterechte informatie.

Wij vertrouwen erop u voldoende opheldering gegeven te hebben.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door LMVB