Klacht: Tapijt niet goed gelegd / slechte service

op 27 juni 2016 over Tapijtcentrum Nederland in de categorie Vloerbedekking

In 2010, 2011 en maart 2015 hebben we bij Tapijtcentrum Nederland mooi en kwalitatief goed tapijt aangeschaft. De eerste keren is het goed gelegd, maar het tapijt dat maart vorig jaar op de kinderkamer van ons zoontje is gelegd begint op een paar plekken licht te bobbelen. Sinds het legge van het tapijt zijn de meubels niet verplaatst.

Vandaag hebben we telefonisch contact gehad met Tapijtcentrum die zich beroept op de 1 jaar garantie die ze geven het op leggen. Maw: we zijn 3 maanden te laat, dus er worden voorrijkosten in rekening gebracht van € 50,-. Leuk detail: we wonen hemelsbreed nog geen 1,7 km van de winkel in Arnhem af. Bovendien speelt het feit dat we daar al 3 keer tapijt hebben aangeschaft geen enkele rol om een goede service te verlenen. Jammer, maar voor ons heeft deze winkel afgedaan.

Wanneer Tapijtcentrum Nederland het tapijt gewoon kosteloos opnieuw spant (volgens de meneer aan de telefoon duurt dat slechts 15 minuten). Het zou niet zo snel mogen bobbelen. Aan het tapijt zelf ligt het niet, want exact hetzelfde tapijt is in 2011 bij ons andere zoontje gelegd en daar ligt het er nog heel strak in. Hier is dus gewoon sprake van het niet goed spannen van het tapijt op de latten. Bovendien zou je verwachten dat ze beter omgaan met trouwe klanten.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Hollllink