Klacht: Tablet

op 14 februari 2018 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tablet bij openen al kapot. Geen nieuwe, maar gelukkig is er nog een garantietermijn. Het duurt maar, en ik heb aangegeven dat ik eigenlijk per omgaande een nieuwe wil ook al is het een geschenk. Omdat men hiervan niets wilde weten, toch maar ter reparatie opgestuurd.De mogelijke reparatie duurt ook al veel te lang en straks krijg ik een tweedehands scherm terug. Wat een leuk geechenk.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een nieuw tablet en een nieuwe garantietermijn van 12 maanden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JOvdVeen