Klacht: TAB

op 02 februari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het personeel is erg vriendelijk,maar erg onduidelijk over de kosten van je aankoop. Dus het gaat hun alleen maar om de provisie wat zij ontvangen.Ik ging alleen maar voor informatie over een telefoon,maar ik had gelezen dat men bij die Samsung een Tab gratis kreeg, dus hij ging daar meteen op door en vertelde dat we voor dat abonnement € 30,== p.m. moesten betalen.Maar hij heeft niet erbij vermeld dat dat ook voor de Tab was.Voor dat ik het wist had hij mij al laten tekenen en stond meteen met de vinger op de PC om te drukken zodat ik eraan vast zit.Nu blijkt dat er ook nog aansluitkosten bij moesten komen. Dat heb ik pas gemerkt toen ik thuis op de bank keek.
En ook nog meer dan € 60,== er was €66,25 +€ 26,==afgeschreven,wat mij niet verteld was. Toen wilde ik die Tab terug brengen maar dat ging niet meer omdat er getekend was en omdat het in een winkel gekocht was, als we het online hadden besteld, hadden we 10 dagen zicht gehad.
Dus ik wil iedereen waarschuwen om in een winkel van T-Mobile te kopen.

Alle klachten die gemeld zijn door grevanzijl