Klacht: t-mobile is in gebreken door geen bereik

op 18 september 2009 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

na aanleiding ik div malen contact hebt opgenomen met t-mobile over het geen bereik hebben in en om mijn huis en op div andere plekken heb ik t-mobile ingebreken gesteld met het wel zeggen dat er bereik is maar wat er duidelijk niets is ,alleen reageren ze dus hier niet op en zeggen dat ze hebben getest dat er wel degelijk bereik is op mijn adres
wat kan ik verder nog doen

Bericht van Yvon

10 jaren geleden - Een goede vraag: Wat kan je verder nog doen?Ik heb een abbonnement voor m'n laptop van T-Mobile Ik heb ook nauwelijks tot geen bereik in en om m'n huis. Bij het afsluiten van het contract werd een snelheid tot 1.8 Mb/sec. beloofd maar hier in huis kom ik niet verder dan 60 kb/sec. Dit is slechts 3% van wat beloofd is. Op verzoek van T-Mobile heb ik 3 screenshots (verdeeld over de dag) verstuurd waar over duidelijk af te lezen was dat ik niet veel verder kwam dan 60kb/sec. Weken lang niets meer vernomen van T-Mobile. Ik heb ze gebeld en volgens T-Mobile heb ik gewoon bereik en daarmee was de klacht afgehandeld. En inderdaad: Wat kan je verder dan nog doen? Ik ga een aangetekende brief sturen en m'n automatische incasso stop zetten. Overigens is T-Mobile heel erg traag met antwoorden. Een Voorbeeld: T-Mobile heeft er 4½ week over gedaan om uit te zoeken waar de zendmasten stonden in mijn woonwijk. Ik had dit binnen een kwartier gevonden op internet.

Alle klachten die gemeld zijn door landelijk