Klacht: t-mobile

op 30 april 2010 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Omschrijving klacht

Deze brief heb ik naar t-mobile gestuurd, staat alles in

Goedendag,

Ik deponeer een, in mijn ogen, behoorlijk grote klacht.
Ik ben ( was ) abonnee bij T-mobile, al vele jaren. De eerste jaren ging het prima, alles goed geregeld en geen problemen. In die jaren was ik getrouwd en het abonnement stond op de naam van mijn toenmalige echtgenoot.
Na de scheiding heb ik het abonnement aangehouden want ik was tevreden! Het probleem is echter dat het abonnement op de naam van mijn ex staat, het adres is veranderd, het bankrekeningnummer is aangepast, alleen de naam niet.
Nu heb ik vorig jaar een nieuw toestel besteld, ik kreeg ‘m alleen niet mee omdat er T.Haselager opstond ipv M. Hagen. ( terwijl op mijn paspoort nog Haselager-Hagen stond )
De levering ging al niet zo vlekkeloos en toen de telefoon eindelijk aankwam kon ik er naar fluiten.

Ik heb hier over gebeld maar ik kreeg nul op het rekest. Ik kreeg ‘m niet omdat meneer Haselager hem niet in ontvangst nam.
Ik heb toen per direct aan de telefoon mijn abonnement beëindigd, volgens de dame stopte het abonnement bij het terugsturen van het toestel.
Ik heb dit tevens bevestigd per email!Mijn abonnement zou per 1-02-2010 beëindigd worden!
Nu krijg ik tot mijn verbazing en frustratie nog steeds rekeningen van mijn abonnement. Ik hier weer over gebeld maar u begrijpt het al, mijn ex moet bellen!!
Het abonnement word ( werd ) door mij gebruikt en betaald! Het bankrekeningnummer staat op MIJN naam en het adres waar de facturen naar gestuurd word staat ook op MIJN naam!
Ik heb nu een abonnement bij Vodafone, toen zij het toestel kwamen brengen hoefde ik alleen een handtekening te zetten, ik vroeg nog of ik mijn paspoort moest laten zien maar dat was onzin, handtekening was genoeg….

Maar goed, ik krijg dus rekening op rekening van een abonnement die ik niet gebruik ( zoals u kunt zien word er ook niet mee gebeld ) en die ik netjes opgezegd heb! Mondeling als per mail!

Ik heb geen contact meer met mijn ex ( we zijn niet voor niets gescheiden! ) dus hem vragen om mijn abonnement op te zeggen is geen optie! Wat nu als hij was overleden? Had ik een overleden man moeten laten bellen?? Zeer bekrompen allemaal.

Ik maak me hier al heel lang druk over, heb al heel veel gebeld maar van T Mobile alleen maar “ik kan niets voor u doen”….
Ik ben het nu wel zat, ik heb altijd alles volgens het boekje gedaan, de rekeningen betaald (van een rekeningnummer die op MIJN naam staat !) en jullie blijven maar star doorjammeren over het feit dat er T.Haselager op het abonnement staat ipv mijn naam. Ik kan me ook voordoen als man maar ik belazer niet graag iemand.
U begrijpt dat ik de rekeningen nog steeds niet ga betalen, in mijn optiek is het abonnement per 01-02-2010 gestopt!

Ik heb deze brief ook doorgestuurd naar “klachtenoplossing.nl”

Gewenste oplossing

beeindigen abonnement en het niet hoeven betalen van abonnementskosten vanaf 01-02-2010 ( het beeindigen van het abonnement via telefoon en mail )

Alle klachten die gemeld zijn door mariska67