Klacht: Belstatus..

op 14 december 2009 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gek werd ik er van! We zijn inmiddels nu zo’n 3 a 4 maanden verder en eindelijk is de belstatus weer een beetje beschikbaar.
En juist in die maanden heb ik het druk gehad, wat betekent veel bellen en sms. Daarbij komt ook nog eens kijken dat ik het schandalig(!!) vind dat T-mobile zich niet verontschuldigt voor hun werkzaamheden (welke eigenlijk 2 weken zouden duren destijds). Het heeft me veel te veel geld gekost omdat ik simpel weg de belstatus niet beschikbaar was.

Ik ga hier zeker werk van maken, want ik vind dit werkelijk abnormaal.

Groet,
A.

Bericht van nickklunder

10 jaren geleden - Belstatus opvragen is enkel een ''Service'' en hoefd dus niet verplicht door TMobile te worden geleverd.Zie het enkel als een handige gagdet om het zelf niet te hoeven bij te houden.

Alle klachten die gemeld zijn door AllardC.