Klacht: T-Mobile ProAssist verz. oplichterij+Ineffectieve klantenservice T-Mobile

op 27 september 2011 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Situatie 1; iPhone 4 kapot gevallen.
De t-mobile proassist allrisk verzekering kan mij geen gelijkwaardige leentoestel leveren, zeer lange reparatieperiode, bij keuze voor geen leentoestel wel voor de 8 weken overkoepelende reparatieperiode abonnement kosten betalen, bij aanschaf/afsluiting is dit niet toegelicht door verkoper t-mobile.
Situatie 2; Indienen van klacht bij klantenservice.
Medewerker wijst vrijwel direct door naar t-mobile.nl om daar “persoonlijk” een klacht in te dienen, telefoniste niet in staat probleemoplossend mee te denken.

(vanaf start contract vaak problemen rondom service en gebruik t-mobile, van niet functionerende persoonlijke my t-mobile website tot aan ontvangst/bereik, spijt van overstappen van KPN naar t-mobile)

Gewenste Oplossing:

Volgorde obv voorkeur;

-beëindiging contract T-Mobile
-op korte termijn een nieuwe iPhone 4
-zsm een iPhone als leentoestel
-x korting ter compensatie

Alle klachten die gemeld zijn door mkrook84