Klacht: T-Mobile komt afspraken niet na en duurt ontzettend lang

op 13 september 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Begin augustus heb ik een upgrade gedaan van 100mbit internetsnelheid naar 200bit. Aangezien het na 2 of 3 weken nog niet verwerkt is, heb ik op 24 augustus contact opgenomen met T-Mobile.
Zij gaven aan dat ik screenshots moest sturen van speedtest resultaten. Dit heb ik direct gedaan en vervolgens heb ik weer een aantal dagen gewacht op reactie, niks gehoord. Ik heb na een aantal dagen weer opnieuw gebeld, zij gaven toen aan dat er een monteur voor langs moest komen.

De volgende dag ben ik gebeld door Guidion om een afspraak te maken, zodat er een monteur naar het probleem kan kijken. Afspraak is gemaakt, vervolgens is op de betreffende dag niemand komen opdagen. De dag erna heb ik contact opgenomen met Guidion en zij hebben excuses aangeboden en vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt.
Op de nieuwe afgesproken dag is er een monteur geweest en die heeft ook geconstateerd dat het niet goed is en dat Reggefiber hier wat aan moest doen. De monteur vertelde mij dat ik binnen 5 dagen antwoord zou krijgen van T-Mobile, dit is wederom niet gebeurd. Vervolgens heb ik er weer achteraan gebeld na een aantal dagen. Toen vertelde de T-Mobile medewerker dat de Guidion monteur niks heeft laten weten en dat ik weer 5 dagen kan wachten op antwoord.

Een aantal dagen daarna heb ik natuurlijk weer niks gehoord en heb ik T-Mobile wederom gebeld. Diegene zou er spoed achter zetten en de volgende dag kreeg ik een mail van T-Mobile dat er wederom screenshots gemaakt moesten worden. Ik heb T-Mobile die avond weer gebeld en verteld dat ik niet van plan ben om weer screenshots te maken, aangezien ik dat op 24 augustus ook al gedaan heb en er zelfs een monteur geweest is.
Zij vond ook dat het te lang duurt en zou het met spoed doorzetten naar de technische dienst en zij had mij beloofd om de volgende dag (12-09-2018) te bellen met de status vóór 12 uur. Dit is natuurlijk weer niet gebeurd en heb ik gisteren weer gebeld naar T-Mobile. Toen heb ik weer te horen gekregen dat ik screenshots moest sturen, maar dit ben ik niet van plan.

Ondertussen zijn we al 1,5 maand verder en heb ik nog steeds geen upgrade en heb ik al heel vaak met T-Mobile gebeld en ben ik niks opgeschoten. Er worden allerlei afspraken gemaakt dat er contact met mij opgenomen wordt, maar deze worden allemaal niet nagekomen en kan ik er elke keer weer achteraan.

Ik wil graag dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt en dat T-Mobile zijn afspraken eens na komt in plaats van afspraken maken en vervolgens niet nakomen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melvin Deuring