Klacht: t mobile geen netwerkdekking

op 06 oktober 2011 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

ik vind het verschrikkelijk wat nu gebeurd, ik heb al bijna 2 weken geen internet meer op mijn Blackberry torch waardoor mijn rekening nu al 65 euro over mijn bundel zit, dit gezien omdat bijna al mijn contacten normaliter communiceren via blackberry messenger. ik bel elke dag naar de klantenservice en daar word mij doodleuk verteld dat bij mij thuis een nieuwe mast word gebouwd waardoor er storing is en dat er op mijn werk geen verbinding is omdat de mast overbelast is. ik vind dit onwaarschijnlijk aangezien ik werk in het centrum van utrecht waar iedereen gewoon verbinding heeft, dit probleem doet zich voor in heel nederland dat zou betekenen dat alle masten kwalen hebben? lijkt mij sterk. nu heb ik te horen gekregen dat ik 2 maanden moet wachten!! je denkt toch niet dat ik 55 euro per maand betaal voor iets wat ik niet krijg en dan ook nog de hoge kosten moet betalen? dan zeggen ze dat ik 20% korting krijg op mijn rekening, wat is dat nou vergeleken met de ongemakken die ik nu ervaar? ik ben niet eens bereikbaar?!?ik vind het allemaal ronduit belachelijk hoe t-mobile met zijn klanten omgaat.

per direct een juiste oplossing dat het mobiel internet en het bellen weer functioneert naar behoren als tevoren, en anders de mogelijkheid om per direct over te stappen naar Vodafone (die wel waar is voor zijn geld).

Alle klachten die gemeld zijn door ...