Klacht: T-mobile en Pro Assist een schande

op 12 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Mijn blackberry Torch ging stuk, heb de verzekering gebeld en de volgende dag stonden ze voor de deur met een leen toestel ( nokia uit jaar 0 )ik wou een soort gelijk toestel.
Volgende dag weer iemand aan de deur met een HTC toestel heel leuk maar de adapter die er bij zat werkte niet. Uiteindelijk mijn eigen toestel terug gekregen en wat blijkt”toestel had geen beeld”. Weer gebeld en jahoor volgende dag wederom aan de deur ( met een Samsung )toestellen omgeruild en wachten maar, uitslag kwam snel toestel is niet meer te repareren U krijgt een nieuwe.
Ik hoor je al denken wat een bofkont nou echt niet negen weken al bezig en nog steeds geen toestel, heel veel telefoontjes gepleegd en elke einde van de week wordt het toestel verwacht( dus niet ). Sommige personeel leden van Pro-Assist zijn zeer klant onvriendelijk en bij T-mobile hoef je ook niet te komen die hebben een hele leuke oplossing nml. ze zeggen dit is een product van de winkel waar U het toestel hebt gekocht dus moet U daar maar naar toe, eenmaal in de winkel krijg je de mededeling U moet maar even contact opnemen met de klantenservice van T-mobile.Het is gewoon een lachertje en ik roep daarom iedereen met klachten op om het op deze site te melden zodat we ook iets kunnen gaan doen tegen dit soort praktijken. Ik ben lid van de consumentenbond en heb contact gehad, verbaasde mij niets er waren meerdere klachten bekend oplossing : klachten bundelen en doorgeven aan de consumentenbond.

Vandaag nog mijn lang beloofde nieuwe Blackberry Torch kan ik weer pingen want dat gaat niet met Samsung.

Alle klachten die gemeld zijn door sonja48