Klacht: T-Mobile

op 28 april 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

op 21 april’2017, in de namiddag heb ik om +/- 18:14 uur bij de Tele Combinatie te Dronten een abonnement afgesloten voor 24 maanden het ging hier om de Samsung Galaxy S8+ mooi toestel, ja tot dat je even een nota krijgt waarin gemeld wordt via SMS bericht dat ik na 7 dagen al € 80,01 zou moeten betalen met aansluitkosten oke maar dan, dit bedrag zou 04 mei’2017 as, al van de rekening worden afgeschreven, dit is zeven dagen en dus geen maand daarbij is het niet mogelijk om op deze data het bedrag af te schrijven en heb dit ook duidelijk gemeld.
maar nee ze gaan gewoon door dit is nu wat je noemt even leuk bij het afsluiten maar als de klant in problemen komt als een bank en terecht niet rood laat staan en ik als klant dit afschrijf data wil wijzigen is men niet thuis ze houden daar geen rekening mee je wil en uiteraard moet je ook maar dan wel als er voldoende saldo is en dat is pas de 23ste van elke maand .
en dat wil T-Mobile niet je ziet maar hoe je het doet maar wij incasseren op die data als je in problemen komt is niet ons probleem en dus incasso en of deurwaarders ik heb geen schulden en wens deze ook niet door T-Mobile.

Mij te gemoed komen in dat wat wenselijk is en dat is na 23 ste van elke maand niet eerder, want dan is er zeker geld en kan deze T-Mobile het wel afschrijven zonder problemen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diny Haagsma - Westerhof