Klacht: waarom slaap ik slecht op mijn swiss sense bed

marlycollas op 22 maart 2011 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Ik slaap al vanaf de levering in 2009 slecht op mijn boxspring, elke paar weken slaap ik een paar nachten in het bed van mijn dochter om bij te tanken. Iedereen zegt dat het een tijdje duurt voordat je lekker slaapt in je nieuwe bed. Mijn super de luxe boxspring mist echter elke vorm van stevigheid, na een nader onder zoek blijken de zijkanten van het matras geheel los en de veren zitten niet op de juiste plek. DE ondermatras is keirecht aan de bovenkant waardoor de matrassen van de ondermatrassen afwiebelen. Deze boxspring bied mij geen enkele steun. Ik heb intussen al weer een half jaar een oud matras op mijn bed gehad , maar dat lag ook niet zo lekker , dus doe ik het er maar mee. drieduizend euro lichter en te moe om er iets aan te doen.

Gewenste oplossing

Ik ben volledig het vertrouwen kwijt in deze bedden. En ik heb niet meer gereageerd bij hun omdat ze al aangeven dat een gedeelte van de kosten voor de klant zijn, Maar ik wil geen enkele cent meer uitgeven aan dit soort slechte produkten. De matrassen die ik hier voor had zien er na twintig jaar nog beel beter uit dan onze swis sense slaap.

De oplossing voor mij zou zijn een bed waarin ik gewoon lekker kan slapen. ik denk echter niet dat ze dat hebben bij swiss sense, dus zou ik graag de aankoopprijs terug hebben zodat we elders een goed bed kunnen kopen.

Bericht van Swiss Sense

11 jaren geleden - Beste marlycollas, Het is erg jammer om te lezen dat ons slaapsysteem en onze diensten niet aan uw wensen voldoen. Ook is het spijtig om te lezen dat u geen vertrouwen meer heeft in onze boxsprings. Toch vragen wij u om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Deze is bereikbaar op alle werkdagen tussen 09.00 - 21.00 uur op het telefoonnummer (0413) 82 08 88. Deze link zal tevens worden doorgestuurd naar de klantenservice, zodat ze op de hoogte zijn van de situatie. Met vriendelijke groet.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 11 januari 2012 om 12:40 geantwoord

Met mevrouw is, na verder contact, de klachten doorgenomen.
In overleg is een oplossing besproken en word een afspraak gemaakt om de klacht op te lossen.

Webcare Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door