Klacht: stank

hanssnel op 16 juli 2011 over Swiss Sense in de categorie Bedden

We hebben na 16 weken onze boxspring geleverd gekregen, natuurlijk moeten we even wennen aan het slapen maar dat komt wel goed.
Waar ik niet tevreden me ben is de stank die er van de matrassen en topdek komen een scherpe vieze chemische lucht die op mijn luchtwegen slaan en waar ik zelfs hoofdpijn van overhoud.

gaat dit over?

Bericht van Swiss Sense

11 jaren geleden - Beste Hanssnel, Uw klacht is zeer merkwaardig en het is absoluut niet normaal dat de boxspring een chemische lucht af geeft. Heeft u al contact opgenomen met de klantenservice? Zij zijn inmiddels op de hoogte van uw online klacht en staan klaar om u verder te helpen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

10 jaren geleden - Beste Hanssnel, Is uw klacht inmiddels verholpen? Groet

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Swiss Sense

10 jaren geleden - Swiss Sense stelt zich ten doel alle gemelde klachten welke door haar klanten worden verzonden, op een zo kort mogelijke termijn opgelost te hebben. Bij voorkeur via direct contact met onze klanten. Echter, wanneer dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk blijkt, ook via Klacht.nl. Swiss Sense heeft geen reactie van u mogen ontvangen. Daarom hebben wij de vrijheid genomen dit bericht als opgelost te beschouwen.

Swiss Sense

Heeft op 31 oktober 2011 om 14:14 geantwoord

Swiss Sense heeft geen reactie na onze navraag mogen ontvangen. Daarom hebben wij de vrijheid genomen dit bericht als opgelost te beschouwen.

Alle klachten die gemeld zijn door