Klacht: Slechte matrassen en een topper van lek me vestje

wwendy op 05 april 2011 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Ik heb sinds 2009 een complete boxspring gekocht met een topper van 369,- Nou de topper is er één van lek me vestje. De eerste 3 maanden geen probleem. Na deze 3 maanden voel je de binnenvering van de topper en zie je deze gewoon zitten. Ik slaap voor geen meter heb ontzettende rugklachten en Swiss Sense doet er geen klote aan. Lekker belangrijk denken ze als wij maar verkopen zal ons een rotzorg zijn wat klanten voor klachten hebben. Nou de klachten van de rug zijn zo erg dat ik zelfs erdoor thuis zit! Bedankt Swiss Sense!

Nieuwe Matrasen en topper!

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Swiss Sense

11 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Het is zeer spijtig om te lezen dat ons slaapsysteem en onze diensten niet aan uw wensen voldoen. Graag verzoeken wij u om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice (0413) 82 08 88, zij zullen u verder helpen. Ook wordt deze link doorgestuurd naar de klantenservice, zodat ze op de hoogte zullen zijn van uw probleem. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet.

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 14 november 2011 om 09:54 geantwoord

Melding van klant is beantwoord met de vraag of e.e.a. inmiddels naar tevredenheid is opgelost.
Klant is verzocht eventuele nog openstaande punten door te geven. Hierop is geen reactie meer ontvangen waarmee de melding is opgelost.

Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door