Klacht: geen hoeslaken meer te verkrijgen

irm op 30 november 2010 over Swiss Sense in de categorie Bedden

wij hebben in augustus een duur boxspringbed gekocht.
wij hadden er een molton, en een topdekhoes, en 2 dekbed overtrekken bij gekocht.
nu wilden wij een nieuw topdekhoeslaken halen, 1 die over je topdek en je matrassen gaat, want 1 is te weinig ivm wassen.
zijn ze er gewoon niet meer, ja wel hoeslakens over je topdek, maar niet een die ook over de matrassen gaat!! hadden we dat geweten, hadden we de matrassen in het kleur van het bed laten maken, nu zitten we dus met een kleur verschil! waarom zeggen ze dat niet in augustus!!
vervolgens worden we nu weer verplicht om alles dubbel te gaan kopen en zijn we weer bijna 200 euro kwijt!!
we zijn zeer teleurgesteld in swiss sense!!

en ten tweede stonden we al 10 minuten in de winkel, zonder dat er iemand was, we zijn naar boven gelopen om te zoeken, maar ze kwamen buiten vandaan, ws roken met zijn twee!!

Gewenste oplossing

ik wil gewoon graag alles in dezelfde kleur, of van mijn bed of van mijn dekbedovertrekken ( hoeslakens dus)!
kom maar op met jullie oplossing!

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 14 november 2011 om 14:14 geantwoord

Swiss Sense heeft haar excuses aangeboden voor het zeer vervelende verloop van de bestelling.
We streven te allen tijden naar 100% klanttevredenheid en vinden het dan ook zeer vervelend dat deze klacht, via Klacht.nl, te laat is behandeld. Om deze reden is de klant een tegemoetkoming aangeboden voor het niet ontvangen van een eerdere reactie.

Aangegeven is ook dat Swiss Sense beschikt over uitgebreide middelen om klachten kenbaar te maken en oplossingen hiervoor te ontvangen. Via die weg is geen bericht van de klant ontvangen, waardoor geen eerdere reactie op het bericht van de klant is gegeven. Dit betekent echter niet dat via Klacht.nl berichten niet behandeld en/of beantwoord worden. Integendeel.
We stellen ons ten doel om klachten van onze klanten op een zo kort mogelijke termijn op te lossen. Bij voorkeur via onze eigen middelen (e-mail, telefonisch, webformulier), maar uiteraard ook via Klacht.nl.

We hebben inmiddels onze bedrijfsvoering dusdanig aangepast dat ook berichten via dit medium volgens de normen welke onze klanten van ons mogen verwachten in behandeling genomen worden, en worden beantwoord.

Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door