Mijn Klacht:
Sinds een week heb ik een heel duur bed van Swiss Sense, vanaf dag een kwam er een zeer penetrante lijmlucht van het bed af, met name het topmatras, ik kreeg er HARTKLOPPINGEN en HOOFDPIJN van. En heb nog geen nacht op het bed geslapen. Ik heb gebeld met de klantenservice, waar ik niet serieus werd genomen. Ze vertelden mij dat ik het raam maar open moest zetten en dat ze nog nooit zulke klachten hadden gehad. Uiteindelijk kreeg ik ze zover dat er aanstaande vrijdag een monteur (!) komt ruiken.
Gisteren heb ik het topmatras in mijn auto gepropt en het meegenomen naar de winkel waar ik het bed gekocht heb (Oisterwijk). Gelukkig werd ik daar wel meteen serieus genomen en aanstaande vrijdag komt de monteur een nieuw topmatras brengen. Nu moet ik nog afwachten of dat wel een geurloos matras is.
Wat ik heel kwalijk vind is dat ik afgewimpeld word met mijn klacht en niet serieus genomen word door de klantenservice, in dit geval was dat mevrouw Marcha van Hees.
Gewenste Oplossing:
Een nieuw topmatras dat geurloos is
