Klacht: Chemische (lijmlucht)

Saskia71 op 28 juli 2011 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Sinds een week heb ik een heel duur bed van Swiss Sense, vanaf dag een kwam er een zeer penetrante lijmlucht van het bed af, met name het topmatras, ik kreeg er HARTKLOPPINGEN en HOOFDPIJN van. En heb nog geen nacht op het bed geslapen. Ik heb gebeld met de klantenservice, waar ik niet serieus werd genomen. Ze vertelden mij dat ik het raam maar open moest zetten en dat ze nog nooit zulke klachten hadden gehad. Uiteindelijk kreeg ik ze zover dat er aanstaande vrijdag een monteur (!) komt ruiken.
Gisteren heb ik het topmatras in mijn auto gepropt en het meegenomen naar de winkel waar ik het bed gekocht heb (Oisterwijk). Gelukkig werd ik daar wel meteen serieus genomen en aanstaande vrijdag komt de monteur een nieuw topmatras brengen. Nu moet ik nog afwachten of dat wel een geurloos matras is.
Wat ik heel kwalijk vind is dat ik afgewimpeld word met mijn klacht en niet serieus genomen word door de klantenservice, in dit geval was dat mevrouw Marcha van Hees.

Een nieuw topmatras dat geurloos is

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Swiss Sense beoordeeld.

Swiss Sense

Heeft op 08 november 2011 om 12:48 geantwoord

Via een later door mevrouw verzonden bericht is aangegeven dat de klacht is opgelost.

Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door