Klacht: Boxspring Sende 2055 2075 Vlak

ABreidenbach op 11 september 2010 over Swiss Sense in de categorie Bedden

na het geleverd te krijgen waren we in eerste instantie heel blij maar na een nacht slapen begon de elende al,snacht wakker geworden omdat de bedden uit elkaar schoven en ik tussen de 2 delen in lag,de nacht erop het zelfde probleem alleen nu schoven beide delen uit elkaar en lag mijn man op de grond,en voor zo een duur product mag ik wel verwachten dat dat niet de bedoeling is,elke nacht wakker worden van rugklachten en wederom het bed weer in normale positie terug te zetten kan ook niet de bedoeling zijn.dit bed zou mijn leven veranderen wat slaapcomfort aan gaat,ja daar hebben ze gelijk in want ik heb nu minder nachtrust als ooit te voren. we zijn van ergernis maar op het oude bed gaan slapen want ik heb gebeld naar de vestiging waar ik de aankoop heb gedaan maar daa krijg ik geen gehoor.en ik het is toch niet de bedoeling dat ik het bed met touwtjes bij elkaar moet gaan houden!

Gewenste oplossing

het bed terugnemen en geld terug zodat ik een fatsoenlijk bed kan aanschaffen

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 oktober 2011 om 19:53 geantwoord

Swiss Sense stelt zich ten doel alle gemelde klachten welke door haar klanten worden verzonden, op een zo kort mogelijke termijn opgelost te hebben.
Bij voorkeur via direct contact met onze klanten. Echter, wanneer dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk blijkt, ook via Klacht.nl.

Gezien de plaatsingsdatum van dit bericht heeft Swiss Sense de vrijheid genomen dit bericht als opgelost te beschouwen.

ABreidenbach

Heeft op 25 oktober 2011 om 22:11 geantwoord

Nou dat zal ik u vertellen, ik kreeg een antislip matje voor onder de matrassen en om het schuiven te verhelpen moest ik een stukje van de mat afknippen en onder de poten van het bed leggen,mocht het toch niet verholpen zijn dan was toch een touwtje de beste oplossing.het is gewoonweg schandalig het lag aan de vloer ????? Ja waarom schuiven de matrassen dan van de bak af?? Heb zelfs een groot vloerkleed gekocht omdat er laminaat ligt,en nu hebben we een grindvloer en geloof me daar schuift niet op maar dit klote bed wel.
Dat was de oplossing tevreden echt niet hoor,ik zou na kassa ofzo moeten stappen maar heb er geen zin in hoor

Alle klachten die gemeld zijn door