Klacht: Boxspring

p.vd.broek op 30 juni 2011 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Op 12/2 2011 hebben we ’n boxspring besteld op Ekkersrijd in son ,opdracht no 052905.
Het bed is gebracht op 20/06
Draaibeugels voor het hoofdbord zaten er niet bij, worden na geleverd. Krijg een brief op 27.06 dat het nog 5 weken gaat duren, terwijl alles toch optijd besteld was.
Wat jammer is, we moeten wel meteen betalen, maar 6 weken wachten op foutieve levering.
In de brief staat dat het een reparatie is,maar dat is het niet, het is een nieuw geleverd bed.
De hoeslakens zijn ook al verkeerd, zijn voor ’n gewoon matras, en moeten voor de toplaag zijn.
Het bed is zeer moeilijk verschuufbaar, (we hebben het er speciaal voor gekocht, omdat het makkelijk in onderhoud zou zijn, en i.v.m leeftijd, we worden er niet jonger op ) Terwijl het heel gemakkelijk uitgelegd was.
De matrasstop van het ene bed is er ook al af, het zat er van het begin af aan heel losjes op.
6 keer hier over gebeld, klanten service en zaak in son

Ik wil dit binnen een week opgelost hebben anders geld terug en ophalen die spullen. Ik baal er behoorlijk van, het is tenslotte niet 'n kilo suiker wat we gekocht hebben
punten verkoop 8
begeleiding 2

Bericht van Swiss Sense

11 jaren geleden - Beste P.vd.Broek, Het is zeer spijtig om te lezen dat het één en ander is mis gegaan bij de levering van uw boxspring. Ik verzoek u om de klantenservice alsnog te bellen. Ook zal deze link doorgestuurd worden naar de klantenservice, zodat ze op de hoogte zijn van uw situatie en klacht. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 15 november 2011 om 16:24 geantwoord

Swiss Sense heeft haar excuses aangeboden voor het zeer vervelende verloop van de bestelling.
We streven te allen tijden naar 100% klanttevredenheid en vinden het dan ook zeer vervelend dat deze klacht, via Klacht.nl, te laat is behandeld. Om deze reden is de klant een tegemoetkoming aangeboden voor het niet ontvangen van een eerdere reactie.

Aangegeven is ook dat Swiss Sense beschikt over uitgebreide middelen om klachten kenbaar te maken en oplossingen hiervoor te ontvangen. Via die weg is geen bericht van de klant ontvangen, waardoor geen eerdere reactie op het bericht van de klant is gegeven. Dit betekent echter niet dat via Klacht.nl berichten niet behandeld en/of beantwoord worden. Integendeel.
We stellen ons ten doel om klachten van onze klanten op een zo kort mogelijke termijn op te lossen. Bij voorkeur via onze eigen middelen (e-mail, telefonisch, webformulier), maar uiteraard ook via Klacht.nl.

We hebben inmiddels onze bedrijfsvoering dusdanig aangepast dat ook berichten via dit medium volgens de normen welke onze klanten van ons mogen verwachten in behandeling genomen worden, en worden beantwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door