Klacht: Sushi zonder korting

op 25 april 2017 over Plus in de categorie Supermarkten

Meer dan een jaar haal ik wekelijks, soms meerdere keren per week, sushi bij de Plus. Normaliter ben ik geen voorstander van sushi uit de supermarkt maar bij de Plus in Amersfoort hebben ze iemand die de sushi vers voor je neus klaar maakt.

Na mijn werk ging ik vaak even naar de Plus om sushi te halen met een fijne korting sticker van 35% erop. De volgende dag kan dit namelijk niet meer verkocht worden gezien er met vers vis wordt gewerkt.

Sinds enkele weken is tot mijn grote verdriet geen fijne sticker van 35% meer te vinden op de sushi. Ik vind dit erg jammer omdat ik de prijs net iets te duur vindt om wekelijks de volle mep te betalen voor een bakje waar 6 stuks in zitten, waarvan 3 met komkommer, of 12 stuks waarvan 3 met tonijn.

Ik zou het fantastisch vinden als ook de sushi zoals voorheen weer wordt afgeprijsd met 35% korting.

Ik zou weer tevreden en blij naar de Plus gaan als de sushi weer wordt afgeprijsd zoals voorheen met 35% korting.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Ab