Klacht: Superdeal contract

op 27 september 2011 over Rabo Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Vanaf januari een superdeal afgesloten van 12,50 euro voor 2 jaar.(50%korting)
Nu na 6 maanden gaan ze over tot het hele bedrag van 25 euro te incasseren.
Hebben daar uitvoerig gesprekken over gehad waar ze hun fout in toegeven.
Willen eenmalig het bedrag van 216 euro overmaken om het teveel te betalen bedrag van de aankomende 18 maanden vergoeden.
Aangezien ik het daarmee niet eens ben want ik wil gewoon 12,50 per maand betalen wat niet mogelijk is volgens hun dus wil ik graag mijn contract laten ontbinden wat volgens hun niet mogelijk is.
Ik vraag me af, je kan met 1 druk op de knop via internet alles aan je contract veranderen maar als wegens een fout van hun kant teveel afgeschreven wordt kunnen ze dat vervolgens de komende 18 maanden niet meer veranderen.
Ik wil gewoon graag mijn 12,50 euro betalen en het teveel van de afgelopen maand terug zien en daarmee klaar ik wil ook niet de 216 euro vooruit betaald hebben maar gewoon mijn superdeal cotract uitdienen die ik bestelt heb.

Ik wil gewoon mijn maandelijkse deal van 12,50 euro betalen en niet 25 euro per maand
Ook wil ik geen 216 vooruit betaald krijgen.
Wil gewoon mijn cotract wat ik besteld heb

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rabo Mobiel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rabo Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rabo Mobiel

Heeft op 04 oktober 2011 om 17:46 geantwoord

Wij hebben mevrouw gebeld en een oplossing aangedragen waarbij ze maandelijks voor een nog lager bedrag dan afgesproken gefactureerd gaat worden.

Reactie van de melder van de klacht esmee39

6 jaren geleden - Voor zo ver ik het bekijk is het geld wat teveel betaald is nog niet overgemaakt dit zou binnen 10 dagen op de rekening staan. Dus niet weer gebeld en nu zeggen ze weer dat het verrekent gaat worden . Nee dat was niet de afspraak staat zwart op wit binnen 10 dagen wordt het bedrag op de rekening bijgeschreven. Dus nog niet helemaal opgelost!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht van Rabo Mobiel

6 jaren geleden - Onze financiële afdeling heeft de kosten op de lopende factuur in minder gebracht. Dit is gelijktijdig met de andere correcties voor u doorgevoerd. Onze excuses dat wij dit destijds niet goed verwoord hadden. Wij hebben u overigens extra coulance aangeboden door u te voorzien van een nog voordeliger abonnement dan u destijds bevestigd heeft gekregent. We vertrouwen erop dat u ook hier melding van maakt op deze plaats.

Alle klachten die gemeld zijn door esmee39