Klacht: Super slechte service

op 22 juni 2021 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fiets kapot in vakantie, (3000,-) 1jr oud.
Moet een week wachten op reparatie. Geen vervangende fiets terwijl mij dat beloofd is.
We zijn op vakantie en fietsen dagelijks. Weg vakantie!

Gewenste Oplossing:

Vervangende fiets of snelle reparatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amslod over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Amslod in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Amslod een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Amslod

Heeft op 22 juni 2021 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marjon Van Doezelaar,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega van de service desk heb ik vernomen dat er contact is geweest. Onze servicemonteur komt na uw vakantie langs om de e-bike te repareren. Zodat u spoedig weer met plezier kunt fietsen. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze service desk via 038 202 0808 (keuze 3).

Met vriendelijke groet,
Sanne van Amslod

Alle klachten die gemeld zijn door Marjon van Doezelaar