Klacht: naar lloret de mar1556485.

op 24 juni 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

ik ga op vakantie 5jullie ik heb al een nacht vlucht
en als ik tereug zou komen dan van was het in de nacht ook maar dan had ik wel de hele dag in lloret de mar want ik ga voor 15 dagen en ik ga nu voor 13 dagen want me vlucht tijd is verander
ik wil gewoon een deel van mij geld tereug ik voel me gewoon opgelicht en ik heb al gebelt met sunweb maar ze hebben geen oplossing voor mij,en ik lees hier dat een hoop mensen de zelfde probleem als mij heb ik geen zin in die mooie praatjes van sunweb ze moeten gewoon wat voor mij doen want ik heb niet een kleine beetje voor deze reis betaald voor 15 dagen en dan wordt het eens 13 dagen
ik ga ook opstappen naar radar ik voel me gewoon opgelicht
ik moet nog en heb nu al stress en ik wil jullie mooie verhalen niet hoor over de voorwaarden want jullie weten wat jullie doen,arke is beter dan jullie ik ben heel boos op dit gebeuren,men heeft mij heel wat beloofd door de telefoon dat toen ik contact heb genomen met jullie,maar puntje paaltje kunnen ze niks voor je doen,ze kunnen het wel maar ze denken dat mensen achtelijk zijn maar ik neem zelf me stappen???????????

Bericht van SunWeb

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Hiermee komen wij terug op uw klacht via Klacht.nl van 24 juni 2012. U vertelt ons dat u teleurgesteld bent in uw reisdagen. Dat is vervelend om te lezen. Graag geven wij u hierbij een reactie.Reisdagen Om te voorkomen dat u teleurgesteld bent over de vluchttijden verwijzen wij u, op uw factuur en op de Sunweb website, naar de reisvoorwaarden. Hierin vertellen wij u dat de reisdagen altijd meetellen bij het bepalen van uw reisduur. Bij een 15-daagse reis bent u 14 nachten op bestemming. U heeft een reisdag op uw eerste en laatste dag van uw vakantie.Vluchttijden Het kan voorkomen dat u door ongunstige vluchttijden niet de volledige reisduur op bestemming bent. Wij maken voornamelijk gebruik van chartervluchten. Een charterluchtvaartmaatschappij heeft te allen tijde het recht om de vluchttijden tot op het allerlaatste moment aan te passen. Het kan dan ook voorkomen dat er kort voor vertrek of zelfs tijdens uw vakantie nog wijzigingen zijn in uw vluchtschema. Deze zullen dan ook doorgevoerd worden. Sunweb Vakanties kan nimmer aansprakelijk gesteld worden voor ongunstige vliegtijden.U verwacht van ons een oplossing. Wij hebben voor u nagekeken of er andere vluchten op uw reisdagen beschikbaar zijn. Helaas zijn er geen andere vluchten beschikbaar. Omdat wij niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor ongunstige vluchttijden, zullen wij niet voldoen aan uw verzoek om een gedeelte van uw reissom terug te betalen.Ik hoop dan ook dat wij, ondanks deze ervaring, uw vertrouwen kunnen terugwinnen. Wij organiseren namelijk graag een reis voor u en gaan er vanuit dat u een prettige vakantie in Spanje zult hebben.Ik vertrouw erop u hiermee een reactie te hebben gegeven op uw e-mail.Afdeling Webcare Sunweb Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door rozana12