Klacht: klacht over hotel Holiday Inn Express jumeirah

op 05 december 2011 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer/mevrouw,

Bij hotel Holiday Inn Express hebben we gekozen voor half pension .
Dat hield in dat je uit het menu kaart diner kon uit kiezen voor en bedrag van 60 derhim wat boven het bedrag uit kwam was voor eigen rekening. Dus als je de goedkoopste soep of salade en het goedkoopste warme vleesgericht met pasta of rijst keus dan kon je wel het toetje en het drinken en dan heb ik het nog niet eens over drank maar en glas cola uit eigen rekening betalen.

Halfpension wil zeggen het verblijf inclusief het ontbijt en diner. Wat hotel Holiday Inn Express aan bied is zeker geen halfpension. Je kan het beter halfpension tegen bij betaling noemen. Wat heeft het voor zin om halfpension te neme als je toch moet bij betalen dan kan je net zo goed buiten de deur eten. Dat heb ik ook gedaan heb maar 1 keer daar gegeten.

Ze vergaten de handdoeken te vervangen en als ze aan dachten dan kreeg je te weinig handdoeken terug. Het is de eerste keer dat ik mij vakantie boek via sunweb en het valt mij erg tegen. ik heb extra kosten gemaakt waar ik niet op had gerekend door buiten de deur te gaan eten. Ik hoop dat u met en goede oplossing komt voor deze teleurstelling van drie personen.

retour geld bedrag.
kortingbonnen of tegoedbon.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van SunWeb

7 jaren geleden - Geachte mevrouw ,Wij hebben uw opmerkingen over de verzorging van Hotel Holiday Inn Express via de website www.klacht.nl ontvangen. Ik geef u graag een reactie.Ik vind het jammer te vernemen dat er enige onduidelijkheid is ontstaan over de verzorging. Hotel Holiday Inn Express beschikt over halfpension, waarbij u naast het ontbijt, kunt kiezen uit een lunch of diner. Uiteraard hebben wij na het lezen van uw opmerkingen direct contact opgenomen met de accommodatieverschaffer.De hotelmanager geeft aan dat van zondag tot en met donderdag u de keuze hebt uit een diner in buffetvorm met een selectie bestaande uit soepen, salades, warme maaltijden, desserts en verschillende soorten fruit. Op vrijdag en zaterdag wordt u een driegangen menu aangeboden, met twee tot drie keuzes per gang.Indien de gasten van Hotel Holiday Inn Express niet helemaal tevreden zijn met het diner van het halfpension, wordt hen ook de mogelijkheid aangeboden om van het á la carte diner te dineren. Omdat dit niet onder de halfpension verzorging valt, wordt hiervoor een toelage van 60 dirham gehanteerd. De kosten die hier buiten vallen zijn voor eigen rekening. Het spijt me als hierover enige onduidelijkheid is ontstaan. U had de mogelijkheid om van het diner in buffetvorm te genieten. Hierdoor zien wij geen aanleiding om u tegemoet te komen in uw verzoek van een vergoeding.Uiteraard zijn uw opmerkingen over de handdoeken mij ook niet ontgaan en bieden wij onze verontschuldigingen aan dat de handdoekenwissels niet vlekkeloos zijn verlopen. Vanzelfsprekend is de accommodatieverschaffer hierop geattendeerd.Ik heb u graag een reactie gegeven en hoop dat u verder met mooie herinneringen kan terugkijken op uw vakantie in Dubai.Met vriendelijke groet, Sunweb VakantiesAfdeling cliëntenservice Postbus 1439, 3000 BK Rotterdam t +31 (0)10 2802102 f +31 (0)10 2802169 e clientenservice@sunweb.nl i www.sunweb.nl

SunWeb

Heeft op 28 december 2011 om 14:49 geantwoord

Verontschuldigingen aangeboden voor de onduidelijkheid rondom de verzorging. Het hotel is geattendeerd op de handdoekenwissel.

Alle klachten die gemeld zijn door rana3006