Klacht: suncitytrips opgelicht

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit louche bedrijf verkoopt citytrips onder valse voorwendselen en dwingt de klant tot betalen zonder dat ze precies weten wat er bijkomt aan kosten en zonder de datums te zien wanneer er geboekt kan worden.

Annuleren is vlg hun niet mogelijk omdat ze dat erbij vermelden.
Maar ze vermelden er verder niet bij dat je dubbel zoveel moet betalen voor de trip ( dit is nog buiten de belastingen en heffingen hotel)
Ze vermelden niet dat je pas na 6 maanden weg zou kunnen, en dat er maar 4 datums zijn vanaf september wanneer je weg kan en verder niet.
Je moet eerst betalen voordat je kunt zien waar en wanneer je ergens naartoe kunt.

Dit is een vorm van oplichting, dwaling, misleiding en mag volgens de wet consumentenkoop niet.

Alleen hebben ze daar geen boodschap aan en gaan ze gewoon verder met herinneringen sturen via een ander bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Stoppen met facturen sturen via Billink, het kost jullie en Billink geld, ik sta in mijn recht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar E.T.G.T. Facilitair over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door astrid out-smits