Klacht: Sunbada zonnebrandcrème

op 25 juli 2017 over Novum Pharma in de categorie Medische produkten

Twee maanden geleden Sunbada SPF 50, 200 ml. gekocht. Product zal misschien wel goed zijn, maar geeft niet meer weg te krijgen bruine vlekken in kleding. Vier shirts kan ik nu weggooien en zit nog met een restant van 3 1/2 flacons van deze crème.

Vergoeding van de aanschafkosten (4 x € 21,85 = €87,40) en een schadevergoeding van € 120,00. voor de vier vernielde poloshirts.
Heb een foto van één van de vier shirts bijgesloten.

Reactie van de melder van de klacht Jan Lakenman

1 maand geleden - Hoe zo, mijn klacht niet gemeld? Wat staat hierboven dan?

Reactie van de melder van de klacht Jan Lakenman

1 maand geleden - Graag even een update van de gang van zaken. Bovenstaand bericht is NIET van Novum Pharma, maar van mij. Van u heb ik tot op heden nog niets vernomen. Mvg, Jan Lakenman

Reactie van de melder van de klacht Jan Lakenman

1 maand geleden - Bericht aan Klacht.nl. Wat is de stand van zaken? Ik dien een klacht in via de website. Er gaat wat tijd overheen en vervolgens krijg ik een bericht van u dat er niets te vinden is. Daarop stuur ik een bericht met een screenshot van uw eigen website met die klacht van mij. Dan krijg ik opeens het bericht dat die inderdaad gevonden is. Maar wat gebeurt er nu eigenlijk? Heeft het indienen van een klacht bij u dan ook geen enkele betekenis of zin meer? Graag even een inhoudelijke reactie en hoe het er nu voorstaat. Bij voorbaat dank. Mvg, J.Lakenman

Reactie van de melder van de klacht Jan Lakenman

1 maand geleden - Bericht aan Klacht.nl. Ik krijg van Klacht.nl geen enkele reactie, wat ik buitengewoon vreemd vind. Wat is hier aan de hand? Is mijn klacht in behandeling genomen of houden jullie mij voor de gek? Als ik deze week nog steeds niets van Klacht.nl vernomen heb, dan dien ik een officiële klacht in bij de Nationale Ombudsman en het Ministerie van Economische Zaken. Want zo ga je niet met mensen/klachten om. Tot nu toe een bedroevende ervaring. Mvg, J.Lakenman

Reactie van de melder van de klacht Jan Lakenman

1 maand geleden - Zojuist bericht van Novum Pharma. Zij nemen mijn klacht niet serieus en weigeren dit verder in behandeling te nemen. "Want we hebben nog nooit eerder klachten hierover ontvangen". Waar ken ik dat toch van? Feit is ook nog dat de Wettelijke verplichting dit soort bijwerkingen te vermelden op de verpakking en/of bijsluiter, niet gedaan is. Op zich al een overtreding van de Warenwet inzake de Europese regelgeving.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Lakenman