Klacht: SUBTEL beloofd van allles maar komt geen van de beloftes na

op 06 oktober 2011 over subtel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Subtel misleid de consument. Op site staat dat artikel in voorraad is/gelijk kan worden verzonden (DIRECT LEVERBAAR). Vervolgens verwacht je dat het artikel binnen enkele dagen wordt bezorgd maar nee. vergeet het maar. Je moet zelf actie ondernemen. Hoe zit het met mijn bestelling. Je krijgt dan een smoes van klantenservice. Letterlijk: “Helaas is er een fout opgetreden bij de gegevensoverdracht tussen ons voorraadbeheer en onze online-shop, waardoor dit artikel als ‘direct leverbaar’ werd aangegeven, terwijl het niet voorradig is.” Vervolgens hoor je weken niets en pas bij het weer opnieuw aan mailen weer een andere smoes. Artikel is ineens verzonden” U kunt uw zending volgen door de tracking code 1xxxxxxxxxxxxxx1 te gebruiken, gelieve in te toetsen op http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DE03/DE/5004_-sendungsverfolgung.htm
Voer je de code in op bovengenoemde site krijg je te lezen: “Keine Daten gefunden!

En het mooiste: “Enige tijd geleden heeft u in onze webshop een aankoop gedaan. Graag willen wij weten hoe dit u bevallen is. Alsook zijn wij benieuwd over uw waardering van onze winkel en onze service. Is het mogelijk ons uw mening te geven? Uw mening blijft anoniem en wij willen deze graag gebruiken om onze service aan u en onze andere klanten te blijven optimaliseren.

Alvast dank voor uw medewerking!

Klikt u aub op onderstaande link om uw mening te geven:
IK HEB HET PRODUCT NOG NIET EENS ONTVANGEN
Er klopt een hele hoop NIET bij dat BEDRIJF

KORTOM SUBTEL HOUDT JE AAN HET LIJNTJE. Betaal iets meer bij een ander en wel betrouwbaar bedrijf mensen. Laat subtel LINKS LIGGEN want geeft alleen ellende
Vervolgens a.u.b. boven links met OK bevestigen.

Aantal malen verzocht om betaalde bedrag direct terug te storten. ALs ze dat nu eens lukt dat zou al heel wat zijn.
En als compensatie mogen ze het product gratis leveren als ze echt zo klantvriendelijk zijn. DAn schrijf ik een positief stukje over dit "bedrijf

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door subtel.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat subtel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

subtel.nl

Heeft op 08 augustus 2012 om 14:12 geantwoord

De klant heeft een vergoeding ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door CheRaf