Klacht: Sturen geen mail over een betaling

op 31 mei 2021 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Kreeg een brief van Afterpay over een betaling die al voldaan is. Maar in de brief staat dat ik extra kosten moet betalen want ze beweren dat ze al eerder mails hebben gestuurd die ik nooit heb ontvangen, Ik heb mijn mail box nagekeken en kan geen mail van Aferpay vinden over een betaling. Maar wel 2 keer extra kosten inrekening vragen wat echt een schande is. Dit doen ze tegenwoordig steeds vaker bij Afterpay. Dat ze zeggen dat ze je een E-MAIL hebben gestuurd die je dan nooit heb ontvangen maar ze je wel extra kosten inrekening brengen. En als je hier een mail overstuurd kfijg je als antwoord dat de E-MAIL dan misschien in je spam staat of al verwijderd is. Klink klare onzin wat Afterpay elke keer beweerd.

Dat ze is ophouden om geld in rekening te brengen voor niet verstuurde aanmaningen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 01 juni 2021 om 09:57 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Wat ontzettend balen dat je onze eerdere berichten niet hebt ontvangen, echter hebben wij netjes gefactureerd aan de hand van de opgegeven gegevens.

Wij zien dat er per e-mail al contact is geweest met één van mijn collega's. Mijn collega heeft jou in deze voorzien van alle informatie.

Marcella

Heeft op 01 juni 2021 om 14:04 geantwoord

Marcella,
En zegt dat u het echt balen vindt? Daar trap ik niet in,

Alle klachten die gemeld zijn door Laurens19630