Klacht: Stuk uit envelope

op 24 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 september 2017 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Leur,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending leeg is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg teleurstellend voor u is en bied u dan ook mijn welgemeende excuses aan.

Ik zie dat er op 11 september een klacht voor u is ingediend door mijn collega's van de telefonische klantenservice. Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 25 september 2017 om 11:31 geantwoord

er is niets opgelost !!!!!
Geen terug koppeling gehad wat er gebeurt kan zijn !
Ook zou de postbode komen uitleggen hoe dit kan ! niemand gezien !

Alle klachten die gemeld zijn door hdeleur1