Klacht: Stuk uit envelope

op 24 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 september 2017 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Leur,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending leeg is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg teleurstellend voor u is en bied u dan ook mijn welgemeende excuses aan.

Ik zie dat er op 11 september een klacht voor u is ingediend door mijn collega's van de telefonische klantenservice. Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 25 september 2017 om 11:31 geantwoord

er is niets opgelost !!!!!
Geen terug koppeling gehad wat er gebeurt kan zijn !
Ook zou de postbode komen uitleggen hoe dit kan ! niemand gezien !

Alle klachten die gemeld zijn door hdeleur1