Klacht: Studie boeken nog steeds niet ontvangen.

op 08 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor mij zoon heb ik studieboeken besteld op 15 augustus 2018, op de TrackTrace code: staat sindsdien,dat de bezorging verdaagd is. Mij zoon moet na het weekend naar school en het is nu zaterdag en de boeken heeft hij nog niet binnen , Postnl waar zijn de boeken ,waarom zijn de boeken na een week nog niet aangekomen .

Ik ben niet te vreden ,paar keer postnl gebeld en ze kunn3n mij ook niet helpen ,omdat ze niet weten waarom de bezorging vertaagd is .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Errhioui, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat uw zending met daarin studieboeken is vertraagd. U heeft al contact gehad via de telefoon, maar dat heeft niets opgeleverd. Ik wil graag voor u nakijken wat ik hierover in mijn systeem heb staan zodat ik u verder kan informeren. Heeft u voor mij de 3S-code waar het om gaat? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijk groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:35 geantwoord

Geachte heermevrouw Errhioui,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Hajaa