Klacht: Studie boeken nog steeds niet ontvangen.

op 08 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor mij zoon heb ik studieboeken besteld op 15 augustus 2018, op de TrackTrace code: staat sindsdien,dat de bezorging verdaagd is. Mij zoon moet na het weekend naar school en het is nu zaterdag en de boeken heeft hij nog niet binnen , Postnl waar zijn de boeken ,waarom zijn de boeken na een week nog niet aangekomen .

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet te vreden ,paar keer postnl gebeld en ze kunn3n mij ook niet helpen ,omdat ze niet weten waarom de bezorging vertaagd is .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Errhioui, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat uw zending met daarin studieboeken is vertraagd. U heeft al contact gehad via de telefoon, maar dat heeft niets opgeleverd. Ik wil graag voor u nakijken wat ik hierover in mijn systeem heb staan zodat ik u verder kan informeren. Heeft u voor mij de 3S-code waar het om gaat? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijk groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Errhioui,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Hajaa