Klacht: Studenten Ov chip kaart

op 17 oktober 2011 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn studenten ov chipkaart is kapot door intensief gebruik. Heb hem 12x per dag nodig om zo van mijn huis naar school te komen. Ik maak nu kosten die ik niet had hoeven maken. Nu is het zo dat op de internet website staat dat binnen 2 weken je vervangende pas binnen is. Echter heb ik na 11 werk dagen niks ontvangen. Als ik de ovchiplijn bel krijg ik te horen dat ik niet in het systeem sta, en dat dit normaal is en dat het in totaal 3 tot 4 weken duurt. Dit is in strijd met wat op hun website staat. De vraag ; als ik wel in het systeem sta hoelang duurt het nog dan, kunnen ze niet beantwoorden. Ik weet niet hoelang het nu nog duurt en ik weet ook niet of ze uberhaupt mijn opgestuurde kapotte kaart ontvangen hebben.

Vergoeding van de kosten die ik maak.
Desnoods de kosten die ik maak doordat de ov chip niet binnen 2 weken geleverd is. Dus alle kosten die ik vanaf nu tot dat ik mijn pas ontvangen heb.

Laat de website en de mensen achter de telefoon elkaar niet tegen spreken. Zorg voor duidelijkheid en geeft een bevesting van hoelang het nog gaat duren als de pas binnen is via de mail zodat mensen weten waar ze aan toe zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Amorina