Klacht: Straten door elkaar

op 20 maart 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weegschaalstraat 30, 9742 NZ Groningen
is iets anders als
Wegalaan 30, 9742 NC Groningen

Post voor de enen wordt bij de andere bezorgd, beide kanten op.

Gewenste Oplossing:

Tot nu toe verbeterden deze mensen de foute bezorging zelf. maar zij gaan nu verhuizen. En ik wil mijn post en pakketten gewoon goed bezorgd.

En het is belachelijk dat ik dik geld moet betalen om deze klacht bij DHL te melden. Zij maken fouten, en voor het oplossen mag ik dokken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 maart 2017 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Zoals telefonisch besproken heb ik de klacht doorgezet naar het depot. Ik heb daarin aangeven dat er regelmatig 2 adressen door elkaar gehaald namelijk de Wegalaan 30, 9742 NC en de Weegschaalstraat 30, 9742 NZ in Groningen. Ik heb aan het depot gevraagd of ze hier in het vervolg op willen letten.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door epotma