Klacht: Storing waardoor we in ons bedrijf 4 dagen geen internet hebben

op 20 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Donderdag ochtend bij openen van de zaak bleek er een storing, na anderhalf uur aan de telefoon met belcentrale bleek het een storing aan een lijn waarvoor een monteur moest komen. Aangezien het lijnen netwerk van KPN is moest belcentrale een monteur afspraak aanvragen bij een back Office. Dit gedaan, de betreffende monteur nam donderdag middag contact op en kon pas vrijdag tussen 2-4 komen. Uiteindelijk daar maar mee akkoord gegaan. Vervolgens op vrijdag om 2 uur geen monteur, om 3 uur nog niet en om 4 uur belde de planner dat de monteur was uitgelopen en het niet meer ging halen. De eerst volgende mogelijkheid was maandag tussen 8-10!!!!
Duidelijk gemaakt dat dit niet kan, wij kunnen onze telefoon, kassa systeem, pinautomaat en alarm niet gebruiken en hebben dus een groot probleem. Hebben ze geen boodschap aan, sneller kon niet.
Inmiddels hele slappe dagen gedraaid, mensen lopen voorbij en lopen door omdat er niet gepint kan worden. Veel geld misgelopen de afgelopen 3 dagen!

Zoiezo dat een storing bij een bedrijf (waar alles via internet gaat) sneller opgelost kan worden in de toekomst. Maar vooral, wij zijn behoorlijk wat klanten en geld misgelopen dus eisen een compensatie daarvoor.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy679