Klacht: storing blackberry

op 12 oktober 2011 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heel vervelend dat er een storing is bij het RIM voor blackberry gebruikers en fijn dat ze er druk mee bezig zijn. Maar momenteel is het enige wat ik kan doen met mijn Blackberry smsen en bellen. Ik betaal netjes elke week mijn abonnement van HI en hou mij dus aan het contract met hi. Zij zijn mij dan verplicht de gewenste diensten te leveren. De enige reactie die ik van HI kon vinden betreffende deze kwestie was dat ze zeiden dat er veel klachten zijn maar dat nu al veel probelemen bij veel HI klanten zijn opgelost. Waar zijn de berichten over de vergoeding die wij krijgen als abonnementhouders?

Gewenste Oplossing:

Ik wil het bedrag die ik betaal voor mijn abonnement verminderd zien met het bedrag die ik betaal voor de diensten van blackberry internet. Dus samengevat: voor alle dagen dat ik geen gebruik kon maken van mijn blackberry internet dienst wil ik NIKS betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 08 november 2011 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Aan de hand van de door u opgegeven gegevens, heb ik opgemaakt dat u een klant bent bij Hi.
Daarom verwijs ik u, om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, graag door naar volgende link: http://www.hi.nl/welkom-bij-hi/hi-webcare.htm
Op deze pagina vindt u verschillende servicekanalen van Hi waar u uw klacht op kwijt kan.
Van daaruit zal Hi u verder helpen.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd en zal daarom de klacht sluiten.

Met vriendelijke groet,

Afra KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door laraelzas