Klacht: Storing

op 12 oktober 2011 over Blackberry in de categorie Electronica - GSM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iedereen weet dat blackberry internet het al 3 dagen niet doet. Ik betaal een hoog bedrag voor de diensten die door blackberry worden aangeboden. Nu kan ik al 3 dagen niks doen. Daarnaast heb ik in deze 3 dagen veel moeten bellen of smsen omdat het internet eruit ligt. Ik vraag me af wie er voor de torenhoge kosten gaan betalen als dit eenmaal achter de rug is. Ik zou het onterecht vinden als het RIM er met een ‘excuses’ vanaf komt. Iedereen betaald zich scheel aan kosten die ze normaal gesproken niet hebben.. Ik heb bewust voor een blackberry gekozen omdat dit een goed beveiligde telefoon is. Helaas dat het dan via het RIM loopt… Er moet nu iets gebeuren!

Gewenste Oplossing:

De gemaakte onkosten teruggestort op mijn rekening krijgen.. Ernaast zou het leuk zijn als alle blackberry gebruikers bijvoorbeeld een maand gratis kunnen internetten, of een eventuele bonus krijgen...

Alle klachten die gemeld zijn door mirjam1989