Klacht: Stoppen betaling

op 12 februari 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb geen abonnement meer bij Sport 1 toch is in januari en februari € 9,99
van mijn rekening afgehaald, zou graag willen dat dit stopt.
Details af- en bijschrijving
Zakelijke rekening
EETCAFE DE ZWARTE KAT AMSTELVEEN
Naam/Omschrijving/Mededeling
Naam: ADYEN BV
Omschrijving: Betaling Sport1
Betaling Sport1
IBAN: NL37ABNA0423430890
Kenmerk: P1415176394270074P
Machtiging ID: 4314746950466195
Incassant ID: NL48ZZZ342764500000
Doorlopende incasso
Overige partij: Betaling Sport1
Datum
dinsdag 6 februari 2018
Bedrag
-€9,99
Tegenrekening
NL37ABNA0423430890
Mutatiesoort
Incasso

Gewenste Oplossing:

Als er geen geld meer afgehaald word

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 februari 2018 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/why-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Jack van den Busken