Klacht: Stonede bezorger die verkeerd of niet bezorgd

op 12 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds kort een nieuwe bode die er een vreselijke zooi van maakt…
Zit te blowen in zijn bus,komt dan stoned aan de deur,zeurt dat hij het zo druk heeft,te veel werk…
Pakjes verkeerd af levert, 1 wel en dan de andere vergeet…
Ik volg mijn trackentracecode ,zie dan dat het bv vandaag wordt bezorgd,ja 1 pakje wel,de andere 2 krijgen een melding van vertraging
Wat is dit voor een service?
Bel je de klantenservice,zijn er 38 wachtende voor me…ze moeten zich schamen bij post.nl,
We betalen er genoeg voor,maar wat krijg je ervoor terug.?

Gewenste Oplossing:

Als ze een excuses maken voor alle vertragingen en fouten,fatsoenlijk te bereiken zijn en niet meer bij trackentrace melden dat de bezorger onderweg is als hij niet van plan is om te komen opdagen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Aarts, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat de nieuwe bezorger er een zootje van maakt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Kunt u mij per situatie uitleggen wat er mis is gegaan en de bijbehorende track&trace code meesturen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Slobbes12

4 jaren geleden - 3SKINC43655001 Zou op 31 mei voor 18.30 bezorgd worden,dan komt er een melding dat het vertraagd is,kan,maar om 21.00 uur de deur voor een bode te moeten openen gaat toch echt te ver,hoor enkele dagen later bij het post.nl agentschap dat bewuste bezorger die avond ook om 23.00 uur nog bij iemand op de stoep stond... Het waren die bewuste dag 2 pakjes die zo laat werden afgeleverd,terwijl er in de middag al een ander pakje door een andere bezorger van post.nl was afgeleverd . Bezorger zet zijn bus op het woonerf en dan duurt het een half uur of langer voor hij uit zijn auto komt,als je ernaar toe loopt om dan maar zelf het pakje op te pikken,komt de wietlucht je tegemoet. Zo iemand zit de hele dag op de weg,klaagt dat hij het druk heeft,kan blijkbaar niet bedenken dat hij meer dan 1 pakje op hetzelfde adres ook in 1 x kan afgeven,al meegemaakt dat hij in een kwartier tijd 3 x aanbelde.

Reactie van de melder van de klacht Slobbes12

4 jaren geleden - Vandaag weer een nieuwe ergernis met onze bode: Hij is net aan de deur geweest met 1 pakje,ik verwacht er meerdere,als ik erna vraag kijkt hij me verdwaasd aan en weet van niks,terwijl toch duidelijk staat aangegeven dat pakket 3 SKABA 471032702 vandaag tussen 15.30 -19.30 bezorgd wordt... Over de 4 andere pakketten die al dagen onderweg zijn en nu voor vrijdag ingepland staan heb ik het maar helemaal niet met deze persoon . Ik betaal veel geld voor bezorging,maak afspraken met andere over spullen die ik verwacht en steeds opnieuw weer kan ik mensen vertellen dat ze geduld moeten hebben. Zorg dat afspraken nagekomen worden,dat er betrouwbare mensen aan de deur komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juni 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Aarts,

Heel erg bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb van het feit dat de bezorger wiet rookt en lang in de bus blijft zitten een klacht opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen. Maar deze melding komt terecht bij de leidinggevende van deze medewerker en die zal passende maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen.

Het tijdvak is een indicatie. Het kan gebeuren dat deze in de praktijk een keer afwijkt, maar dit houden we achter de schermen wel in de gaten.

Ik heb tevens gekeken naar de status van 3SKABA471032702, maar dit pakket zit momenteel nog in het sorteerproces. Mocht u het pakket niet spoedig ontvangen dan adviseer u om de afzender te vragen of die contact met ons op wil nemen. De afzender kan hiervoor bij ons een onderzoek laten instellen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Slobbes12