Klacht: Stond geen afspraak !

op 03 november 2011 over Tempus in de categorie CV Ketels

Ik woon sinds 3 oktober in een deze wooning,en kreeg 6-10-2011 een kaartje in de brievenbus dat er mensen van tempus
aan de deur waren geweest en niemand geen gehoor gaf en of de bewoner een nieuwe afspraak kon maken,dus dat had ik gedaan op 1 november en dat zou dan op donderdag 3 november
gebeuren in de ochtend tussen 9 en 12 uur.
Heb een dag vrij moeten nemen van mijn werk,wat me een dagloon kost,bel vervolgens naar tempus en leg het uit aan mvr Belt maar zeg meteen dat mijn beltegoed bijna op is en dus ieder moment kan weg vallen,waarop zei meteen snauwt,ga je echt niet terug bellen,dus ik neem een dag vrij,monteur kom niet opdagen,zei zeg er is geen afspraak gemaakt.ik heb toch een kaartje met datum,dus zo word je behandeld als nieuwe klant,dus mvr Belt{als dat uw echte naam is}verwacht ieder geval excuses als fima!!
groeten J v Prooijen

Werdt zojuist gebeld door een monteur,wou een nieuwe afspraak maken,heb alleen vandaag zo was de afspraak.Hij
zou binnen een half uur hier zijn,opgelost,behalve de telefooniste want die mvr Belt,heeft me associaal behandeld,
oplossing?Aan haar!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Mnr van Prooijen